niedziela, 29 grudnia 2013

Lud się buntuje D:

Siemka,jestem już w domu,więc czas chyba napisać posta >:c

(Nie,to nie prawda,że się nudzę i szukam czegoś do zrobienia)

(BUNT NA MSP!
KAŻDY CHCE STARE MSP Z 2011 R.
KAŻDY CHCE WYCOFANIA NOWYCH OCZU,
KAŻDY CHCE WYCOFANIA ZMIAN
I WIELU INNYCH RZECZY :c

NIESTETY MODZI USUWAJĄ ARTY Z NASZYMI PROŹBAMI,
BUNTAMI...
TEN USUWALI 3 RAZY! ZAWSZE W NOCY ZNIKAŁ!
NAPISZ W KOMENTARZU,CO TOBIE PRZESZKADZA TERAZ
W MSP! ROZEŚLIJ ZNAJOMYM,DAJ LOVE IT!
I SKOPIUJ TEN ART! DAJ SWOJĄ MOVIESTAR WŚCIEKŁĄ Z LEWEJ STRONY,
I NAPISZ NA ŚRODKU "BUNT NA MSP!"
(z prawej strony) NIECH KAŻDY MA TAKI ART!
JEŚLI ON ZNIKNIE,TO PISZCIE DO MNIE!)

Tak,dałam małe poprawki,żeby dało się przeczytać :D
Przed chwilą zobaczyłam,że ta piękna kobieta właśnie zmieniła "Każdy" na "99%",ale kogo to obchodzi :)

TO TO SAMO ;_;

Szczerze,popieram ją.zaczynałam grać tak w środku 2012(lub 2011 D:),ale uważam,że wtedy było mnóstwo miłych osób...
Mogłam sobie grać na laptopie mamy,ale teraz jest to niemożliwe ;_;

Dobrze,nie mam już co napisać,więc dziękuję za uwagę :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz