sobota, 2 marca 2013

Jak stworzyć ArtBook?

Siemka, tu blond kociczka.
W tym poście napiszę jak stworzyć ArtBook.


Kikamy w Miasto filmów.

Później w ArtBook.


Wyświetla się cuś takiego.

Na górze jest taki pędzelek z plusem.
Kikamy na to.

Tu wybieramy tapetę lub tło.

Tu można wybrać ramkę.

Tutaj znajdują się rzeczy, które posiadasz,
możesz je użyć w Arcie.

Tutaj możesz dodać do Arta siebie i Twoich
znajomych, a gdy już ich wybierzesz, 
możesz wybrać im (i sobie)ubranie, animacje.

Tu znajdują się rzeczy do wykorzystania
przez Ciebie.

Tu możesz wybrać dymek lub ,,wolny'' tekst.

Tutaj możesz wstawić filmik z YouTuba (musi on być na Twojej
Playliście!).

Tu, jeśli posiadasz jakieś Awards, możesz
je dodać do Twojego Arta.

Widzisz tę niebieską teczuszkę na górze?
Tam możesz zapisać swój ArtBook.

1. Nazywasz swój ArtBook.
2. Ma być publiczny czy prywatny?
3. Ok-zapisz, Anuluj-jeśli chcesz go dokończyć,
Usuń-usuń mój ArtBook.

To tyle, życzę wam miłego dnia milordzi. :3
Mam nadzieję, że wam to pomogło. Jeśli coś
nie wyszło, napisz to w komentarzu. ;)

Jeśli chcesz powiększyć obrazki, kiknij na nie.

3 komentarze:

bez urazy ale kto nie wie jak tworzyć art

Byłam u ciebie wtedy XD

Hej! A jak zmienić arta z prywatnego na publiczny? Zapisałam mojego arta na prywatny, gdyż chciałam go dokończyć następnego dnia. Dokończyłam i nie wiem jak zrobić, żeby był na publiczny...

Prześlij komentarz