sobota, 23 lutego 2013

Jak zrobić ciekawy makijaż z dziwnych oczu?

Hejkaaa,ostatnio se testowałam różne rzeczy w Klinice Piękna ( XD ) i chciałam napisać o tym post :3

Too wzięłam te oki które wyglądają jak u Kosmity:

Kliknij aby powiększyć ^-^

No to bieżemy kolor najbardziej podobny do koloru naszej skóry:

Kliknij aby powiększyć ^-^

Teraz zostaje nam tylko zmienić kolor naszych paczałek ^-^

Zmieniamy to żółte coś na biały :3

Klikaj *-*
Sorki za tentegesy w poprzednim obrazku,ale mi się paint ztentegował xD

Więc zostały nam tylko tęczówki,można je zmienić na każdy kolor,najlepiej naturalny :3
Mi się akurat spodobał czarny ^-^ Yay :3

Klik :3
Jejku,prawie bym zapomniała,usuwamy też te ,,Dots'' tak samo jak to białe coś naokoło oków :3

Kluk :D
Oto wynik bez mojej kurde strasznie denerwującej grzywki,to czarnawe też można zmienić ;D


Branoc,mam nadzieję że pomogłam :3

0 komentarze:

Prześlij komentarz