poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Hyhy

Heeey!dawno nie pisałam postów i jak widać z poprzedniego Kosteczke troche to wpieniło;).No ale nic zdarza się:D(Chociaż fakt ogarnęło mnie lenistwo pospolite zwłaszcza że nie mogłam znaleźć gdzie się pisze posty).Dobra pożertowaliśmy sobie a teraz o msp:))Pojawił się nowy konkurs.Ten konkurs to konkurs urodzinowy,ponieważ moviestarplanet obchodzi 4 urodziny(!!!).Z tej okazji wszystkie użytkowniki na msp dostały fajną naklejkę.Sorry ale nie umiem robić zrzutów ekranu więc mam nadzieje że dziewczyny się tym zajmą;)Na koniec mam jeszcze jedno do powiedzenia a mianowicie:Wszystkiego Najlepszego nasze kochane MovieStarPlanet!!!♥♥

Tu Kosta,Magda karze się tym zająć,to się zajmuje xD

Nowy pakiet VIP:


 Miejcie litość,nie karzcie mi pisać,komputer mi się tnie D;
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz